yes, äntligen fredag!

idag har det ännu varit en slö dag, hittils. men klockan är ju bara halv sju så mycket hinner ändras. vi slutade skolan tidigt idag, och vi hade filosofi med våran nya lärare idag. en riktigt kul prick (eller så inte) haha men man får iallafall skratta åt honom och det är ju alltid kul :) men hans genomgångar är det lite värre med...

efter skolan tänkte jag fara och boka min tatto, men såklart så var ingen där. så då for jag hem och sov lite istället.. piggnade till lagomt till middagen.. men det var POTATISBULLAR så jag stod över, så nu är jag hungrig som en varg :(

helgen blir iallafall lungn, skönt! så ikväll blir det självklart att kolla idol och imorgon har jag ingen aning om vad som ska göras. den som lever får se :)

nu sitter jag med 4 av mina best friends och skriver på msn, alla i samma konversation. vi diskuterar musik, vilka låtar vi är less på, vilka som är bra, vad det är för låtar som spelas på nrj.. osv. men vi har iallafall kommit fram till att big girls don't cry är en bra låt, med en jäkligt bra text :)  märks alltså att vi inte har så mycket att göra just nu..

hittade ingen kul bild på den här datorn så fick bli en blomma :)

image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0