åååhhh!!!!!

fan alltså, skulle just skicka in min projektreflektion till thomas som jag skrev klart igår, så ser jag nu att allt det jag skrev igår inte har sparats!!! så jäkla irriterande, nu måste jag skriva om allt! vi som just har suttit och jobbat med projektrapporten i flera timmar så måste jag börja skriva om det här, så jäkla typiskt. tur att det inte är så svårt i alla fall, så går nog fort att skriva. men ändå!

ikväll blir i alla fall en lugn kväll =) ska skriva klart reflektionen nu, sedan ska jag köra tommy till coffe. sedan ska jag äta från thairestaurangen med min family, och sen vet jag inte vad som händer, hittar väl på något med mina trogna vänner ;P och imorgon är det ännu en studentfest, men jag klagar inte :) ska bli skit roligt! :)

nu ska jag fortsätta med mitt, adios :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0