frusna män

sitter just nu och tittar på frusna män söker kärlek, känns så jäkla mysko att se gällivare på tv, och nu får man det verkligen bekräftat att vi har fula dialekter :D

har suttit jäkligt länge med idrottsuppgiften idag, men är ännu inte klar. är riktigt svårt faktiskt. och matten som jag har tänkt göra i evigheter fattar jag ingenting av så blir nog inget prov för mig imorgon. har bara haft två lektioner idag, sen efter skolan har jag försökt få ihop idrotten, är verkligen mycket att tänka på. tjejer när ska vi göra klart projektrapporten?

imorgon tror jag att jag ska skippa matten och religionen så jag hinner göra reflektionen och idrotten om jag nu inte hinner klart ikväll. mycket skolsnack nu, men är typ mina dagar består av just nu. är riktigt less.

nu ska jag fortsätta kolla frusna män söker och sen kolla greys, perfect :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0