fullspäckad vecka

jepp, och bara av skolarbeten. har fått planera in vad jag ska göra vilken dag så jag hinner med allt.

på måndag ska jag skriva klart religionen, plugga till läxförhör som är imorgon, och börja på idrotts uppgiften.
på tisdag ska jag göra idrottsuppgiften och börja med projektrapporten
på onsdag ska jag göra idrottsuppgiften färdig och räkna matte
på torsdag ska jag göra reklektionen till projektarbetet och göra matteprovet
och på fredag ska jag förhoppningsvis inte göra nå skolarbeten alls, hoppas min plan håller :) men hur ska jag hinna träna och vara med mina kompisar? jag är stressad!

under hela året har det varit så slappt och lugnt, och nu kommer allt. men det sköna är ju att nu börjar man med det sista i kurserna och sen är dom slut, snart är studenten här! :) fick ett positivt besked från företags ekonomin också, fick mvg på provet :) var länge sen man fick se ett mvg alltså, så det var behövligt! :)

ska snart äta, och sen fortsätta plugga.. tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0