gnäll!

det här är ingen bra vecka, känner mig grymt stressad över allt och ingenting. har hundra saker att göra känns det som. skrev för ett tag sen här i bloggen att jag vill känna press för att kunna göra ett skolarbete. ja och den här veckan får jag då verkligen käka upp mina egna ord, press är bara förnamnet, vet inte vart jag ska ta vägen. och ändå sitter jag här, känns nästan som att jag har gett upp i de flesta ämnerna, jag orkar inte satsa. jag önskar innerligt att jag hade ett mål, typ att komma in på en viss utbildning. men det har jag inte, därför är det så jävla svårt att försöka kämpa för bra betyg ens. är redan nu så jäkla besvkien på min gymnasietid, har verkligen inte dom betygen jag hade velat ha, och nu är det försent för att göra något åt, känns det som.

jag har känt mig allmänt konstig den här veckan, jag är lätt irriterad, vilket min familj och tommy har fått ta del av, jag har haft ont i huvudet varenda kväll. som sagt, den här är ingen bra vecka för sara karlsson.

har suttit och stirrat på min religions uppgift hela kvällen nu utan att ha skrivit ett piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0