helt färdig..

har börjat återhämta mig nu efter våran mördargympa. kände mig helt snurrig, spy- och svimfärdig under hela passet typ, var riktigt läskigt, har aldrig känt så förut! måste bero på att jag bara hade ätit en banan och en macka på hela dagen och inte druckit speciellt mycket + att jag promenerade en timma innan gympan också. hade egentligen tänkte fara på gymmet idag också, men tror jag skippar det faktiskt=) ska istället ta en välbehövlig dusch och sen skriva klart samhällsen, låter som en bra idé =)

idag har förresten min balklänning kommit, men kan hämta ut den först imorn, ska bli spännande att se om den passar och är lika fin som på bilden. hoppas verkligen för ids inte börja leta en ny =)

imorgon är det fredag, wiho ;)

image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0