hur göra?

Varför ska det vara så förbannat svårt att ta tag i saker? jag förstår verkligen inte. jag kan inte göra ett skolarbete utan press, kan liksom inte göra klart det några dagar innan det egentligen ska vara klart, helt omöjligt. har försökt väldigt många gånger, men slutar alltid med att jag sitter och skriver för fulla muggar den dagen arbetet ska vara klart. jag jobbar bäst under press helt enkelt.

dagarna bara flyger förbi, allt går nästan för fort. snart tar vi studenten, vilket tveklöst kommer bli nåt av de bästa man gjort, vi har verkligen en rolig tid att se framemot =) men jag är så himla orolig över tiden efter studenten, vad man ska göra av sin framtid.. åh önskar att jag visste vilken utbildning jag vill gå, då hade allt med motivation till skolarbeten osv. varit mycket enklare.

har i alla fall beställt min balklänning nu, hoppas den kommer sitta fint, annars vet jag inte vad jag gör. har mycket att göra i skolan nu, min veckoplanering är smullfockad som jag brukar säga, och jag har inte gjort ens hälften av det jag borde.

men nu ska jag ta tag i företagsekonomin, och sen ska jag ta en dusch =) min plan för kvällen.
image177

tycker det behövs en fin blomma att se på när det är sån här snöstorm i april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0