hurtbulle

allt känns så mycket lättare när man har kommit igång med träningen, nu är jag sugen på att träna hela tiden :) for till skolan klockan åtta idag, men våran lärare var sjuk så det var bara att fara hem igen och vänta på nästa lektion som började klockan tre! prommade till gympan med elin, hanna och emelie. var en ganska jobbig lektion, men roligt =) när jag kom hem från gympan serverades världens äckligaste mat, blodpudding.. det är verkligen en av de maträtterna som ligger längst ner på min lista, usch! så nu håller jag på ett koka ägg och ska äta en äggmacka, sen fara på gymmet med tommy. vilken hurtbulle jag är! :)

imorgon är det redan fredag, har bara en lektion som börjar först klockan tre, idrott igen =) mina ägg är klar om två min så nu ska jag kila =)

image176
världens äckligaste mat, typ...

Kommentarer
Postat av: David J

Helt fel ute! Blodpudding är ju nice!:)

2008-04-10 @ 18:10:16
URL: http://davidjosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0