sådärja

just nu lever jag med den värsta träningsvärken i mina ben någonsin.. men då vet jag ju att jag har tränat i alla fall =) igår blev det en riktigt promenad-dag, prommade först till skolan, sen for jag hem och hämtade hunden, for tillbaks till malmberget och gick därifrån hem. var ju så jäkla bra väder så man var ju tvungen =) dock är det inte så roligt med allt slask, men än sålänge har jag lyckats hålla fötterna torra =)

vi har verkligen slappa dagar nu, idag hade vi två lektioner, igår hade vi en.. men jag klagar inte, är såå skönt =) idag hade jag tänkt ta tag i lite skolarbeten, får se hur det blir med det. jag ska i allafall fara på gymmet och träna, har nämligen börjat med mitt så kallade nya liv nu, vilket innebär massa träning och har hållt det ganska bra än så länge :D jag tror att våren är den perfekta tiden att ta tag i saker såsom träning och andra viktiga grejer som man aldrig orkar ta tag i annars. för nu när solen börjar skina, snön smälter, folk blir gladare får man mycket bättre motivation till allt =) eller hur?

på lördag ska jag förresten göra högskoleprovet, hur ska det gå???????? vill inte ens tänka tanken, men nångång måste väl vara den första? får hoppas på det bästa =)

nu ska jag äta tacopaj, jag är döhungrig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0