solsken

har vaknat för ett tag sen, och tänkte äta lite frulle =) och vädret är ju på topp idag, så tror jag ska ta mig en promenad sen =) hörde igår på vädret att nåt ställe i södra sverige, kommer inte ihåg vad det hette men dom hade i alla fall 17 plusgrader igår, fyfan vad fuskigt. det är ju nästan som sommar, här har just våren kommit. tänk att det kan vara så stor skillnad fasten vi är i samma land, sverige är verkligen avlångt!

idag måste jag verkligen ta tag i lite skolarbeten, t.ex. skriva klart ett arbete i religion och räkna matte, tror det får bli mina mål idag, måste verkligen göra det. provet i matte skulle ha gjorts för flera veckor sen och religionen skulle ha varit klar i fredags. fattar inte varför man skjuter upp saker hela tiden, så jäkla jobbigt..

nej nu blir det frukost, sen promenad =)

image184

Kommentarer
Postat av: lisa

Godmorgon, hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-04-20 @ 10:56:08
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: camillalyktberg

Känner igen mig med det där o skjuta upp saker =/

2008-04-20 @ 11:06:23
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0