Tisdag

har varit en fartfylld dag idag =) började hos frissan och färgade utväxten, sedan for jag till skolan och gjorde mitt försvarstal och matte provet som för övrigt gick sjukt dåligt, tror aldrig jag gjort ett matteprov så snabbt. hann sedan bara komma hem och sätta mig ner så for jag med isabelle, johanna och elin på robin hood (vägra säga coop) och köpte pottigratäng, fläskfilé, majskolvar och lite annat =) sedan for vi till isabelle och grillade, gott var det :) sedan har vi också hunnit med en sväng på md's och ätit en mjukglass, årets första :) sen återvände vi till isabelle och kollade på desperate, och nu sitter jag här :) det är vad jag har gjort idag! :)

kort skolvecka det här, för den är ju redan slut :) imorgon vankas det party, känner mig inte så sugen ärligt talat, men känns som att det är ett måste? :P får se hur det slutar.. funderar på att spendera helgen i piteå med malin, för verkar som att alla andra också ska dra i väg härifrån, så då gör jag också det =)

nu ska jag kolla oth, så jäkla spännande :) gonatt sötnosar!

bild från sthlm:
image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0