torsdag

samma visa idag igen, sara var sjuk på våran lektion (8 på morgonen) idag igen,  så kom till skolan än en gång helt i onödan..grrr!!! men då får man i alla fall gjort nånting nu på dagen istället, håller på med samhälls uppgiften nu som egentligen inte är så svår, är bara det att de är så jobbigt att tänka så tog en liten paus och skriver här i stället =)

tror jag skippar matten sen, har andra viktiga skolarbeten att göra =) sen tror jag att jag ska ta en promenad till idrotten, fast det blåser jävligt kallt ute, trist nu när det för en gångs skull är strålande sol.

nej nu måste jag fortsätta att lösa världens största sociala problem! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0