uppe med tuppen

har vaknat jätte tidigt idag, innan tio =) händer inte ofta på en helg. har nyss fikat frulle och funderar på om jag ska ut och springa en sväng, är ju ganska bra väder trots allt.

det suger verkligen att vi gjorde högskoleprovet igår, för det kändes inte som lördag igår, det känns som lördag idag istället. då är det som att man har tappat en dag av helgen, it sucks! och provet gick ju som det gick, lär ju göra det fler gånger =) somnade för övrig väldigt tidigt igår, kanske var därför jag vaknade så tidigt =) tog det i alla fall lugnt här hemma med film och glass, det var skönt kan jag lova för jag var dötrött efter en heeeel dag med prov.

nu ska jag göra lite vettigare saker, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0