yey, studentfesten avklarad

och den var riktigt rolig faktiskt, men blev dock så jäkla trött där i slutet och mina fötter värkte så jag inte kunde gå, men det är faktiskt ganska länge att vara på krogen från klockan nio till två, men det var roligt ändå :) innan studentfesten var vi här hemma hos mig och bastade, fixade oss, beställde pizza och drack en massa, det var trevligt :)

idag mår jag riktigt bra, skönt :) jag och josefin är ensam här hemma så måste fara och handla och fixa nån mat, tycker det är så svårt att komma på vilken maträtt man vill äta.. nåja ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, halva gänget ska ut och svira igen, men just nu känner jag mig inte så taggad =)

nu bjöd tommy mig på käk på olles ikväll istället, så det tackar man ju inte nej till :) vilket bra väder det är idag förrsten, synd att man sitter inne hela dagen bara :/ nu ska jag fixa och dona lite här hemma, puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0