you got the power!

idag har jag stigit upp redan kl.nio.. eller innan det till och med =) körde josefin till skolan, sen hämtade jag ut min klänning och sen åt jag frukost, gjorde en smoothie och mackor, sån frukost ska jag göra oftare =) efter det städade jag lite här hemma och sen for jag och solade på badet =) sen kom isabelle och johanna och hämtade mig så for vi till skolan och jobbade med projeket till halv fyra ungefär, vi är så duktiga.. när vi väl gör nåt :P

sen har jag ätit hemmagjord pizza här hemma, gjorde en med annanas, banan, skinka och curry.. var väl sådär, inget slår ju pizzor från en riktig pizzeria :D nu har jag beskrivit hela min dag, till och med vad jag har ätit, intressant? nja

oj har ju glömt att skriva vad jag SKA göra också. ikväll ska jag vara med mina kompisar i alla fall, vet inte vad vi ska göra, men nånting hittar vi väl på typ film, spel eller nåt :)

kan inte rå för det men har som haft värsta dillen på balen den här veckan, har tänkt på den konstant typ, hur jag ska ha håret, vad jag ska ha för skor, vad jag ska ha för smycken, tänk om klänningen inte kommer vara nå fin osv osv. är ju ändå 2 månader kvar så hinner nog fundera på det där ett tag :D

bjuder på en bild:

image179



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0