I don't need a man to make it happen

Idag är jag ledig, men ändå har jag stigit upp.8.30!! Det händer inte ofta kan jag tala om. Jag har i alla fall varit och kört malin till bussen i morse, imorgon far hon till sunny beach i två veckor, behöver jag ens säga att jag kommer vara orolig? kl.9 gick jag ut och promenerade i en timma med chippen, det var riktigt skönt. När jag kom hem gjorde jag en ordentlig frukost, så nu känner jag mig på tipp topp :) Har tränat ganska mycket den här veckan och det känns verkligen skönt, nu gäller det bara att hålla igång också. Förstår inte varför det ska vara så svårt, det är ju så skönt att träna =) Vi har lite planer inför helgen, så jag tror den kommer bli fartfylld och rolig, det gillar vi ;)

Faktum är att jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu, det har jag inte gjort på länge, dock finns det ju alltid nånting att klaga över. Samtidigt som jag trivs känner jag mig så skyldig och egoisktisk, det gör ont i mitt hjärta att se dig såhär, för jag vet att ditt hjärta gör ännu ondare..




Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag överlevde då iaf ;P

2008-08-30 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0