lovely monday

För en gångskull känns det skönt med måndag, men det beror endast på att jag är ledig idag! Har sovit riktigt länge, var skönt och välbehövligt kan jag lova. Har ätit frukost vid 14 tiden och ligger fortfarande i sängen med morgonrocken på :D Men ska faktsikt ta och göra lite vettigare saker snart, tänkte i alla fall ta en promenad lite senare och kanske städa mitt rum också. Egentligen skulle jag bara haft tre skift kvar att jobba den här sommaren, men nu har jag nåågra fler, ska jobba till 26 augusti istället för till 7.. men är ju lika bra att jobba eftersom jag ändå inte har något annat att göra sen =)

Nu är det höst, snart vinter..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0