The more you try, the less I fight

Igår blev det en väldigt oplanerad utgång, var helt inställd på att inte fara ut, men såklart övertalade emelie mig :) Jag och hon for och åt på olles, där bestämde vi oss för att vi far ut ,så efter maten for vi och hämtade hanna och for till mig och bytte kläder och drack drinkar =) Blev i vanlig ordning att fara på krogen, och var inte alls så mycket folk, tror jag? Men det var trevligt i alla fall, men inget slår förra helgen =) For hem redan kl.2 och fick sovsällskap í form av emelie :) Idag mår jag som vanligt utmärkt, är glad att jag slipper de där bakisdagarna =)

Det enda som är lite ångestframkallande är att jag jobbar imorn, men det ska nog gå bra, är ju bara två dagar kvar innan jag är helt ledig på obestämdtid :) Idag blir det i alla fall en sån här typsik söndag- dag med film osv. Måste säga att det är riktigt skönt att det bara är jag, mamma och pappa hemma, har hela övervåningen för mig själv och det är lugnt och skönt här hemma =)

Nu ska jag avrunda, ska köra hem emelie från jobbet och sen hade det suttit fint med lite middag =)
Puss vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0