Where you gonna sleep tonight?

Då var lulekalaset över för det här året också, och jag måste säga att fan vad överskattat det är, alltså själva området. Det är bara roligt om man ser nån bra artist, och det gjorde vi inte i helg.. trist :( Men jag har i alla fall haft roligt innan vi har farit in till stan, när vi har varit i stugan. Fast till nästa gång är en större stuga ett måste! och det är sjukt hur smutsigt och vidrigt det kan bli i en sån där liten stuga på 2 dagar, det såg förjävligt ut.

Jag har sagt det förr, men jag bara måste säga det igen; FAN VAD JAG ÅNGRAR ATT JAG INTE VALDE ATT PLUGGA VIDARE TILL HÖSTEN!!! Jag ångrar mig mest för att det hade varit så skönt att få flytta härifrån. Det är skrämmande hur mycket skit det snackas, det gör mig så less. Det finns så få människor som jag litar på, men dem jag litar på litar jag fullt ut på, verkligen!

Jag är bra på att elta saker, men nu ska jag inte göra det. Nu ska jag gå i duschen så man känner sig som en människa igen och sen ska jag kolla film!

puss vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0