I love my life!

Efter en så jäkla rolig helg på olles har jag legat sjuk hela veckan, så har inte kunnat jobba och det känns lite trist. Hade väl egentligen kunnat börja jobba nu eftersom jag känner mig rätt pigg nu, men det hade nog inte varit så populärt att smitta ner gamlingarna med halsfluss och feber. Idag har jag i alla fall fått pencillin så kan nog jobba mina två sista dagar iaf innan jag blir arbetslös!

När jag har varit hemma den mesta tiden den här veckan har jag kommit på hur förbannat tråkigt det är att vara själv, men som tur är har jag ju fått lite sällskap om kvällarna ändå, fast jag är sjuk.. guldvärt :) Det är redan fredag imorgon och jag har ingen aning om vad jag ska göra den här helgen, blir nog lugna puckar även fast partyhumöret finns där, man måste ju ta det lugnt nångång. Tommy har också varit så snäll och fixat två bra filmer till mig, SATC filmen och kommer inte ihåg vad den andra hette men den nya med mcdreamy i alla fall, så det blir ju perfect :)

Den här låten får en verkligen att vilja slå klackarna i taket, alla gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0