Time after time

Jag vet inte vad det har varit med mig dom senaste dagarna men jag bara sover och sover, hela tiden.. och ändå har jag inga problem med att somna på kvällen sen heller. Är ju skönt att få sova men man blir så grymt seg och känner sig så hängig resten av dagen, i alla fall jag, så ska försöka sluta med det där :)

Har varit upp ganska tidigt idag och varit med emelie och hanna på stan, slösade lite pengar och åt lunch.. sen har jag sovit allt för länge :) Imorgon ska jag på arbetsförmedlingen med johanna, det är på tiden. Samtidigt känner jag att jag verkligen inte vill jobba just nu, men har ju som inte så mycket annat att välja på för tillfället. Snart ska jag ut och promenera med stavarna, tror de kommer göra susen för min trötthet. Känner mig nästan som en gamling just nu, trött och ont i lederna.. kanske man har blivit nersmittad av åldrande på jobbet eller så kanske det bara beror på att hösten är här? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0