Dimmigt

Den här helgen har verkligen fått gå i alkoholets tecken.. På fredag vart det förfest hos bäver med massa glöggdrickande, sedan bar det av mot krogen, dock skit lite folk, hallå vart var alla? Sedan blev det en liten efterfest och sen bar det av mot annan destination nämligen badkaret och sedan sängen, mysigt, dock korkat av mig..eller? Telefonen ringde 10 på morgonen på lördag, och inte bara en gång, så blev inte mycket sömn. Vi tog oss till jocke och det korkades upp så fort jag satte mig i bilen påväg dit (jag körde inte). Lite senare blev det after ski och det var verkligen skit kul, mycket folk och mycket sång/vrålande =) Efter aftern for jag och emelie till henne och åt dagens första och enda mål mat, det satt verkligen bra i magen. Sedan dusch och sminkning för att dra vidare till issa och tillslut till bäver. Vid 22 tiden for vi till lucia festen i kullen och den var helt ok, skönt att slippa krogen för en gångs skull i alla fall =) Men igår skippade jag efterfesten, och det är jag glad för idag =)

Nu sitter jag hos emelie och vi har just ätit toast, det behövdes. Man prioriterar verkligen inte att äta när man dricker, sjukt. Nu ska jag gå och kolla filmen hon och davve kollar på, och gissar att dagen kommer fortsätta med film osv. men trots allt så mår jag bra idag, inte helt hundra kanske, men bra med tanke på hur helgen har sett ut.

PUSS vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0