Söndag

Det har varit en fartfylld helg och det gillar vi. Utgången i fredags var riktigt rolig, en av de roligaste på länge. Dock var det bara jag och hanna av tjejgänget som valde att fara ut och svira med grabbarna, men det ångrar jag inte en sekund att jag gjorde :) I går hade vi glöggkväll hemma hos elin, jag tänkte mig en lugn och mysig kväll med nåt glas glögg bara, men blev inte riktigt så, men kul var det i alla fall och det är ju huvudsaken :)

Idag har det varit en seg söndag som det brukar om man intagit alkohol en hel helg. Åt frukost/lunch/middag på md's med johanna, hanna, bäver, davve, brolle och johan, sedan tänkte vi ta en titt på stan men vi for till david istället och trängdes i soffan och kollade en film, eller såg inte så mycket av den filmen, såg mest insidan av mina ögonlock :) Sedan fick jag också söndagens bästa nyhet, emelie var hemma!! woho, så vi for till henne för ett kärt återseende :) Tittade på hennes bilder, och man blir lite avis.. så sjukt många snygga killar, man har sett alldeles för lite av vad världen har att erbjuda (inte nu bara killar, utan allt annat också) här i lilla gällivare. Resten av kvällen spenderade vi hos jimmy och jag och emelie satt och kollade my little pony med ebba, hon är sååå söt den tjejen :) Innan vi begav oss hem for jag med emelie på andra bullar så hon fick se stans nya place to be.. hon har ju missat en del när hon varit borta ;)

Det var verkligen hela min söndag, intressant va? Tror ingen tycker det är särskilt intressant egentligen och jag förstår egentligen inte varför jag har en blogg och skriver såna här saker, antar att det är ett bra tidsfördriv? Nej nu ska jag stänga igen datorn och sova istället =)

Gonatt mina stjärnor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0