Whats love got to do whit it?

Jag är glad. Jag har haft en riktigt rolig helg, eller lördag i alla fall där jag och emelie shakade loss på dansgolvet tillsammans med johanna som var ut med sitt lag, det var grymt roligt! Spontant brukar ju vara bäst och det stämde verkligen denna gång.

Jag har nyss kollat klart sex and the city filmen och jag kan inte annat än att konstatera att kärlek är komplicerat, kan man vara trogen ens partner livet ut, älska i nöd och lust? Jag vill tro att man kan det, men jag har riktigt svårt för att tro att verkligheten är så. Men samtidigt finns det ingenting bättre än att vara kär, att få vara med den personen som gör en lycklig. Även fast ett förhållande inte håller livet ut så är man ju lycklig för studen? Jag är en förhållande tjej och det har jag insett nu när jag varit singel i nästan ett halv år, det är tråkigt och ensamt att inte ha någon som man vet skulle göra allt för en. Men just nu känner jag mig verkligen nöjd med att vara singel, även fast det ibland suger. Jag är ler och känner mig lycklig när jag tänker på framtiden och alla planer, jag är glad att allting har blivit som det har blivit. Världen har SÅ mycket att erbjuda, och jag vill ta del av det, och jag SKA ta del av det. För första gången på ganska länge känner jag mig riktigt glad och jag vet att allting bara kommer bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0