You making me insane

Pepparkakor och mjölk är det bästa, går inte att sluta äta när man väl börjat :) Snart har hela veckan gått och känns som att det går alldeles för fort, snart är det ju julafton?

Under veckan har jag hunnit springa runt på stan en del och kollat julklappar, har dock inte köpt nån.. För kanske blir att fara till luleå imorn om allt ordnar upp sig? Fast känns inte lika roligt att fara dit när plånboken är tunn, men är ju julklappar jag tänkt köpa och inte kläder åt mig.. men vet ju hur det brukar sluta. Har också klippt frillan i veckan, och nu är jag riktigt korthårig, och tycker frillan är skit snygg, verkligen. Men känner mig ändå lite osäker på om jag passar i den, men antar att jag är ovan bara :) Igår var jag på spinning för första gången, och det var kul faktiskt, blir nog att man far fler gånger på det :) Känns verkligen som att jag vill träna upp konditionen igen, få fastare lår, rumpa, armar, mage.. det hade vart nåt va? ;) Blev även en sleepover hos emelie igår, vi kollade cleaner med hanna på kvällen och den var bra :)

Är sugen att fara på dundret ikväll, någon annan? eller till helgen kanske, får se hur det blir. Blir nog en lugn helg, men jag är sugen på annat, men inte mina "så kallade" vänner ;) nä skämt å sido! Nu ska jag göra annat, bl.a. föra bort dom här pepparkakorna för nu mår jag illa!

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0