What to do?

Vad gör man en helg som denna egentligen, mest ingenting. Men det är skönt det också, känns som att det var ett tag sen sist. Idag har jag i alla fall handlat klart alla julklapparna, och det känns skönt! Men märks verkligen att jag har spenderat pengar den här månaden alltså, mitt konto är inte glad på mig. Har också varit och kollat basket, spännande match så var tråkigt att dem förlorade.. Sedan har jag varit och ätit middag på linas med malin och josefin =)
 
Men ikväll blir det som sagt en lugn kväll precis som igår. Sitter hos emelie nu i alla fall och vi ska fara och handla lite naturgodis och kanske kolla en film eller nåt? Blir nog bra.

Nu ropar empi att vi ska fara på konsum, hon ska bara sätta mascara först, så kan nog sitta ett tag till ;)


Kommentarer
Postat av: E

Hahaha din jävel!

2008-12-21 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0