dessa populära listor

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: ganska trött, men glad
Favoritgodis: oj, svårt att bara välja en, gillar så många olika ;)
Är det nåt du absolut inte äter: ja, t.ex. svamp, torkat renkött, sushi
Kläder just nu: tränings brallor och ett linne
Musik just nu: ingen musik just nu
Vad sa du senast: kommer jag inte ihåg faktiskt
Sommarplaner: hm, jobba typ
Fisk eller badkruka: beror på temperaturen i vattnet
Hur många kuddar sover du med: har två i sängen, men sover bara med en
Favoritväder: strålande sol och ganska så många plusgrader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: något man kan göra eld med, yxa eller kniv och en vän :)
Spelar du nåt instrument: nepp

Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska skulle jag tro
Sparare eller slösare: finns inget mellanting där, en slösare absolut
Vem är viktigast för dig: min familj och alla nära och kära
Tror på liv på andra planeter: jag vet faktiskt inte
Kommer du ihåg din första kärlek: jodå
Älskar du henne/honom fortfarande: nepp
Har du några homosexuella vänner: nej inte vad jag vet, men hade varit roligt att ha nån
Tror du på mirakel: nja, vill tro att det mesta har en logisk förklaring
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jo det tror jag
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, verkligen inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske
Bio eller promenad: beror på vilket humör man är på
Är du kittlig: nepp ;)
Snarkar du?: nej
Stjärntecken?: fisken
Rädd för insekter?: ja, vissa
Äckligaste insekten: oj, jag vet inte, finns många

Största svaghet: jag ger upp för lätt, svårt att tro på mig själv
Bästa bok? kommer inte på det nu
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: att kunna göra alla sjuka friska
Vad vill du jobba som?: jag vet inte än, som någon slags socionom kanske
Chips, morötter eller godis?: chips och godis :D
Pizza eller hamburgare?: varför får man bara välja en??
Skriver du dagbok?: räknas bloggen som dagbok?
Har du nån flickvän/pojkvän?: Japp

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: Ja det ska jag
Stökigt eller välstädat?: gillar välstädat, men tyvärr är det inte alltid det här
Gungar du på stolen?: nej det tror jag inte
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: ja, det har jag redan gjort :)
Vilken hand håller du gaffeln i?: vänster
Hur är din drömtjej/kille?: har en redan
Hur många syskon har du?: två
Vad är du mest rädd för?: att ligga på dödsbädden och känna att jag inte gjort det jag velat i mitt liv
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? nej, aldrig
Gillar du att sjunga? ja det kan vara kul
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? samhälls, visste inte vad jag ville bli
Anser du att du är stark? nej, inte för tillfället
Brukar du sola? det händer
Vad gör du om du får hicka? ingenting
Röker du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? nje, tror inte det?

Är du kär? ja
Är du en sportfåne? inte en sportfånde kanske, men jag gillar att träna
Är du röksugen? nej
Är du rik? nej
Är du fattig? ja
Är du trött? lite
Är du shoppingsugen? ja, det är jag alltid
Är du töntig? ibland kanske
Är du ressugen? ja!!
Är du skolsugen? nej, verkligen inte
Är du irriterad? nej
Är du festivalsugen? ja, eller jag är sugen på sommaren!
Är du alkholsugen? just nu är jag inte det, men på fredag är jag det
Är du saknad av nån? jag vet inte?

Bästa åldern? jag vet inte, har ju inte levt så länge än, men 18 hittils iaf
Bästa tidningen? läser inte tidningar så ofta
Hur sminkar du dig? hm, mascara och foundation
När stal du senast något? haha, räknas det att smaka en godis från godishyllan?
Hur många timmar sov du inatt? jag vet inte
Vilken film såg du senast? Wallander-pyramiden
Vilken internetsida besökte du senast? blogg.se
Vem fick du senast sms från och vad stod det? från tommy och det stod; "vila lite då"
Vad gjorde du i förrgår? var i skolan, prommade, tog det lungt tror jag
Vad har du gjort idag? ätit lunch med tommy, varit i skolan, gått med stavar, solat
Vad ska du göra idag? kolla greys
Vilket land besökte du senast? cypern, om man inte räknar med sitt hemland

Vad såg du senast på tv? det kommer jag inte ihåg
Vad är det för märke på din dvd-spelare? sony
Senaste köp? en solning
Vad har du dåligt samvete för? ingenting just nu
Vad har du för skor? orkar inte rabbla upp alla här
Vilken musik har du lyssnat på idag? massa olika på radio typ
Skulle du säga nej till sex idag? det vet man aldrig
Är du vegitarian? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej tror inte det
Vad drack du senast? mjölk
Gillar du att laga mat? jo det är kul
När sjöng du senast? kommer jag inte ihåg
Vad gör dig lycklig? mina vänner


Finns det någon du ogillar starkt? nja, finns många jag irriterar mig på
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? beror väl på vem som gör det
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? be om hjälp kanske

Är du svartsjuk? inte speciellt, men lite svartsjuka bor det i alla
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? ja, självklart
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? bokmärke
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? haha ja
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? ja
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? skulle nog bli lite förvånad kanske

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? ja,kanske
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? fri vilja
Vad är ditt favoritpålägg? kan inte bara välja ett
Vad är det första du tänker på när du vaknar? vad är klockan
Är du troende? nej
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? ja
Tycker du om stearinljus? jo, det är mysigt

Använder du hårbalsam? ja
När blir man vuxen? beror från person till person
Vilken färg har din tandborste? rosa
Har du lök i köttbullarna? jag vet inte, är inte jag som gör dom
Hav eller sjö? spelar ingen roll
Har du någon skrivare? jo, eller den är inte min

Svettas du mycket? nej inte speciellt, beror ju på hur mycket jag anstränger mig
När klippte du dig senast? hm, i december tror hag
Vad kollade du senast hos doktorn? mina leder
Har du fått riktig massage någon gång? nej inte av någon utbildad massör
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? annat

Lever din mormor? nej, tyvärr
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? duscha
Använder du tofflor? ibalnd
Är du en Besserwisser? nej, men kan vara ganska bra på att rätta folk som säger gramatiska fel
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? nej tror inte det
Beskriv din humor: den är kul :)

tvivlar på att det är någon som orkar läsa igenom allt det här, om det mot förmodan är någon som gör det, en stor eloge till dig :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag orkade läsa haha :)

2008-02-14 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0