gillar inte rubriker

Det här har varit ett ganska ovanligt lov må jag säga, om man tänker på vilken tid på dygnet jag har stigit upp varje morgon, inte en dag efter kl.11.00.. det är helt otroligt!:) brukar alltid annars sova till tidigast kl.12.. så det känns ganska bra iallafall, då har man hunnit med mycket mer under dagarna :)

Igår blev det frukost/lunch på vetehatten med malin och josefin och några av malins kompisar, sedan for jag och solade och när jag kom hem gick malin och jag på en prommis med chippen :) Dierkt när jag kom hem tog jag en snabbdusch och sen for hela tjejgänget dvs. jag, isabelle, johanna, emelie, elin, hanna och nassi på robinhood och handlade, egentligen ska man inte fara så många och handla när man inte planerat vad man ska äta innan, alla har olika viljor så det slutade med lottdragning. Blev tillslut en pastasås med kyckling med färsk pasta till, dock med citronsmak.. blev ett litet misstag där, men gott var det i alla fall :) Allt detta avslutades med en kladdkaka och chips. Har knappt ätit nånting sen dess, och är inte speciellt hungrig heller, för mätt blev man kan jag lova :) En typisk sak för oss tjejer är att vi alltid ska planera och vi tror verkligen att det ska hålla, igår t.ex. sa vi att kl.17.00 far vi och handlar, när vi kom ut från affären vad klockan 18.30.. vi var med andra ord inte på robinhood 17.00.. vi är verkligen tidsoptimister, och jag tror inte att det är något positivt :)

                      


Idag har jag vaknat efter 10 nångång och kört josefin och hennes kompisar till abbortjärn (var faktiskt ganska svårt att hitta dit) hjälpte dom att göra upp en eld och sen for jag hem och hämtade upp mamma och malin, vi for på stan en sväng. Var sedan tvungen att hämta josefin och dom eftersom elden hade slocknat direkt jag hade farit, och dom hade inte fått upp en ny. Nu väntar jag bara på tommy och vi ska fara och uträtta några viktiga ärenden ;P

Ikväll ska det vara studentfest(?) på dundret, vet dock inte om jag ids dricka något, men kanske far dit en sväng ändå. tror dessutom att det kommer bli ruggigt kallt. Men imorgon tror jag det kommer bli grymt kul på björnis, längtar :D

Nu ska jag ta alvedon och fortsätta vänta på tommy, har jag nångång nämt att han är seg? Tror inte det va

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0