hallå där

Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag börjar med rapporten på allvar. Var ett tag sedan sist jag skrev så har hänt en del, men ids inte rabbla allt :D

Helgen var i alla fall jätte rolig, ångrar inte en sekund att jag for ut. Dock finns det ju vissa dumhuvuden som man verkligen inte kan förstå sig på, hur är vissa funtade egentligen? Fast det är bara att vänja sig, dem finns överallt. Veckan har även sprungit förbi, är redan torsdag imorgon. Igår var jag i alla fall i Sunderbyn och de kunde tillslut konstatera att jag hade juvenil artrit tror jag det hette, med andra ord betyder det att jag har ungdoms reumatism. Men som tur är chansen väldigt stor att det kommer gå bort helt och att jag inte behöver ha några problem i framtiden, var ju skönt att höra :)

Idag har jag hunnit vara i skolan en sväng, sen på stan med isabelle och johanna, vi hann med en fika också, gillar inte fikabröd speciellt mycket har jag kommit på. Nu ska jag ta och käka middag, väldigt sent för att vara våran familj. Sen ska jag verkligen ta tag i rapporten, måste verkligen.. den ska ju vara färdig imorgon!!

nej nu blev jag stressad, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0