härliga måndag!

Helgen är över och det känns inte kul nånstans, men det gör det väl aldrig? Fick i allafall ett positivt besked på matten, jag och elin fick VG på provet, bra jobbat! :) Sedan hade jag några minuter samhälls, och sedan ett långt hål och tillslut hade vi företagsekonomi. Skön dag med andra ord :) Imorgon är jag nästan ledig, har bara en opponering kl.08.00 på morgonen och sen slutar jag, skönt! Ska passa på att träna och göra bort lite skolarbeten tror jag, det behövs i allafall..

Nu ska jag ta och granska sannas rapport, och jag lär verkligen få granska den ordentligt för tror inte jag kommer hitta några fel i den.

Förresten är det riktigt härligt att solen börjar visa sig lite oftare nu, våren får mer än gärna komma nu! =)

image135


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0