hjärtarnas dag

Nu är alla hjärtans dag i princip över, har firat dagen med mina singelkompisar eftersom tommy jobbar, men det är lika uppskattat :) Vi har bakat äppelpaj och lite hjärtbakelser, det var gott :) Mina vänner har precis farit så nu väntar jag bara på tommy, vi ska kolla en film, ond aning tror jag det var? om jag inte minns helt fel.

Det är redan fredag imorgon, tiden går sjukt snabbt! Imorgon börjar jag i alla fall inte förren kl.15.00 med idrott, brottning ska vi ha, vet inte om jag klarar att vara med på det, får se hur det går =) Imorgon blir det i alla fall party, ska bli riktigt kul faktiskt, men jag har absolut ingenting att ta på mig har jag kommit på, men det löser sig :)

Nu ska jag ta en macka och vänta tills tommy kommer, gonatt  ♥

image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0