ljuvliga lördag

Är riktigt skönt med lördag faktiskt, vaknade ganska tidigt idag, for på stan med johanna, isabelle och hanna, vi tänkte köpa elins presentkort, men tyvärr hade dom stängt så vi tog en fika, lite roligare ;) sedan for vi till pecka en sväng och johanna lirade gura =) Har ätit för ungefär en timma sedan, och funderar om jag ska värma lite hallon och äta det med vanlijglass, hade varit supergott ju :)

Sitter på arbetsförmedlingens hemsida nu och letar fram mitt framtida yrke, finns verkligen sååååå mycket att välja på. Tänker ofta på vad jag vill göra i framtiden, men är riktigt svårt. Hade velat veta EXAKT vad jag vill bli, är som sagt sjukt svårt. Men tror faktiskt det blir socionomutbildningen för mig, det kan man bli en massa roligt av. Men ska nog inte börja plugga direkt till hösten, vill ha ett litet uppehåll från pluggandet i alla fall =)

Kvällen är oviss, blir lugna puckar i alla fall, kanske med tv-spel? Verkligen inte min grej, har aldrig gillat det.. men finns som inget annat att göra? :D

Ha en trevlig lördagskväll allihopa! :)

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0