Måndag

Helgen är slut, men vad gör det när man har sportlov? ;) Njuter verkligen av ledigheten, och det ska jag göra i en vecka till :) Har tagit det så lungt som det bara går den här helgen känns det som, igår var jag och hälsade på farmor och farfar, vilade en stund och sen var jag med tommy resten av kvällen och vi hyrde supersugen, inte alls så bra som jag trodde.. Somnade tidigt och har vaknat tidigt idag :) Har fått agera chafför hela dagen känns det som, skjussat fram och tillbaka, och snart ska jag väl hämta malin igen från frissan. Tror jag ska träna med tommy när han slutar,  och sedan äta tacos här hemma, ska bli gott :) Sedan vet jag inte alls vad som väntas, hoppas på nåt kul i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0