Söndag

Nu är söndagen över, vilket innebär skola imorgon, känns inte lockande nånstans.

I morse vaknade jag av att johanna ringde och väckte mig och frågade om jag skulle med på dundret, och efter många om och men övertalade hon mig. Fick stressa i mig frukost och slänga på mig kläderna, så just när jag ska hämta brädan kom jag på att jag inte har någon nyckel till förrådet, så då sket ju det sig.. Blev inga glada miner från mig till mamma och pappa i alla fall :)

Så istället har det blivit en heldag med tommy, var länge sedan faktiskt, vi ses mest på kvällarna/nätterna numera. Men vi har i alla fall varit ute med skotern, det var kul, äntligen lite skönare väder :) Efter middag, dusch och lite vilande tänkte vi fara på bio, men tommy är inte känd för att vara snabb så vi kom dit när alla platser redan var upptagna, så vi fick hyra en film istället =)

Nu lockar sängen väldigt mycket, eller nog för att jag redan ligger i den, men det hade varit lockande att slå igen ögonen och sova en blund eller två :) Så får det bli, tommy tjatar om en massage så kanske borde ge en för en gångs skull, det förtjärnar han :)

gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0