Thank god it's friday!

Nu är jag äntligen klar med den förbannade rapporten, lämnade in den just innan 12.00 idag, om man lämnade in den senare får man bara G, så känns väldigt bra att det är bortgjort nu i alla fall! Har inte haft nå lektioner idag, har bara varit till skolan en sväng med rapporten. Kommer verkligen att älska fredagar ännu mer nu, för snart slutar vi med idrotten på fredagar och då kommer jag vara helt ledig resten av terminen på fredag! :D

Hade verklugen behövt färga min utväxt nu alltså, men tyvärr får jag ska ut i ca.3 veckor till...:S Tror jag drömde i natt att jag var utomlands, eller så var det kanske igår natt? kommer inte ihåg, men det var i alla fall underbart, hade verkligen behövts nu.. börjar ångra mig lite att jag inte tackade ja till tommys erbjudande, och kommer ångra mig mer när han får ligga och steka i solen och inte jag!

Helgen blir i alla fall lugn, är sugen på att fara på bio ikväll och kolla ping pong kingen, hoppas mina kompisar vill följa med! :) Den verkar faktiskt vara bra, bra kritik har den fått också :)

Tror jag ska ta en sväng på stan nu och köpa en ny mascara, min är helt slut.. hatar att köpa smink, det är tråkigt och dyrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0