tjolahopp

Gårdagen var mysig, sånt borde vi göra oftare :) Blev bastu hos mig sedan for vi till emelie/davids place och mös på med baileys och nån film på tv :) Idag har jag vaknat ganska tidigt, varit på apoteket och sedan har jag, elin och isabelle promenerat runt i malmberget, en riktigt rolig promenad ;) haha.. Sen for vi och kollade hockeyn, men hann inte kolla hela för for hem och åt middag i stället, så nu är riktigt mätt och belåten :)

Ikväll blir det lugna puckar igen, antigen med mina trogna vänner eller familjen, var länge sedan man var hemma en fredags eller lördags kväll faktiskt. Hade velat se the notebook, älskar såna där filmer som kan får gråta till, och the notebook ska tydligen vara en sån film :)

Nu hade det suttit fint med en dusch, så tror det får bli så =)

Ha en trevlig lördagskväll, det ska jag :)

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0