tuesday

I dag har jag och elin äntligen gjort bort vårat matteprov, tror vi fixar ett G i alla fall :) Nu när matteprovet äntligen är bortgjort tror jag att mitt pluggande för den här veckan är över, ids inte ta itu med alla andra skolarbeten, de får helt enkelt vänta tills nästa vecka.. ska bli riktigt skönt med en vecka utan skolarbeten :D

Hade tänkt börja på allvar med mitt tränande nu, för mina mediciner hjälper faktiskt :) Är sugen på ett sånt här sjukt jobbigt träningspass då man knappt kan stå på benen av utmattning och ådran i pannan håller på att spricka! Men idag blir det nog inget sånt, får bli en promenad i stället, kanske är bäst att inte börja allt för hårt :P

Tror jag ska göra en kopp te och kolla på sista chansen: 500-kiloskliniken, tänk vad hemskt att vara så beroende av mat, det är ju inte som med t.ex. alkohol eller droger att man kan sluta helt med det, för man måste ju ändå fortsätta äta för att överleva, men betydligt mycket mindre. Sedan hade jag tänkt gå och promenera, efter jag sett det här programmet tror jag motivationen till träning kommer vara ännu mer på topp! :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0