yey, sportlov!

Har fått sportlov lite tidigare eftersom jag är ledig imorgon, skönt :) Förväntar mig ett lov med massa snowboard, skolsken, utevistelser, nån rolig utgång och massa annat.. för mycket att hoppas på?:) nej tror inte det :)

Veckan har gått fort och det har inte hänt så mycket egentligen känns det som, kommer knappt ihåg vad jag har gjort?:S Har inte haft speciellt mycket skola i alla fall, eller kanske lite mer än vanligt, men absolut inte mycket. Känns som årtal sedan hela klassen satt utanför ett klassrum och väntade på en lektion tillsammans, våran klass är verkligen sämst på att gå på lektionerna. Vart är ni klassen? Alla går som lite då och då på lektionerna, och så fort man är mer än 10 personer i klassen av typ 25 blir man chockad att så många är i skolan, det är ju berdrövligt! :)

Nog om skolan, vi har ju trots allt lov nu ju :) Tror det blir en lugn helg i alla fall, hade varit skönt. Imorgon ska jag i alla fall hämta malin från bussen vid 12, sedan hade vi tjejer tänkt fara och fika och kanske kolla på stan en sväng, var väldigt länge sedan jag var på stan här, kanske är för att man aldrig hittar nåt ändå? Sen till kvällen blir det kanske bastu med en öl eller två? Hade varit mysigt i alla fall =)

en djävulskt bra låt, i den bästa serien =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0