BRA JOBBAT SARA!

Jag är riktigt stolt över mig själv nu, har suttit hela verkligen hela kvällen med rapporten, och har kommit en bra bit på vägen.. fast som vanligt känns det som att jag kommer skriva alldeles för mycket.

Men hur som helst har jag inte gjort så mycket i dag pga. rapporten, har i alla fall haft en någorlunda normal skoldag idag, hann fara på vårdcentralen på hålet, sen höll jag och nadja i våran gympa lektion. vill verkligen börja träna igeeeeen.

När jag kom hem från gympan var jag såklart skit hungrig för det var inte så god mat i skolan, blev bara nån ostmacka + sallad till lunch. så jag var vrålhungrig, ville bara kasta i mig maten men så råkar jag med det mest typiska, hinner inte ens ta en endaste tugga av maten så flyger hela min tallrik med mat på mattan, mamma blev inte så glad.. men det blev chippen. Men det var i alla fall den sista protionen mat eftersom hela min familj hade redan ätit när jag kom hem, så fick bli mackor och yoghurt till middag. Så jag har i princip levt på mackor idag, och tror jag ska gå och äta några till nu eftersom jag börjar bli hungrig nu.

Jaja det var min händelserika dag, nu blir det fika, sen sängen.. välbehövligt! :)

Jag är fortfarande riktigt stolt över mig själv.. kan inte riktigt släppa att jag har suttit hela kvällen med rapporten och faktsikt fått nånting gjort. Är även stolt över att jag lyckades fixa ett mvg i svenska b, känns verkligen bra att få höra sånt nu när man är så omotiverad.. kanske hjälper lite? :)

gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0