destination högskola

Idag har dagen varit låång, men givande :) Har spenderat hela dagen i skolan och lyssnat på föreläsningar från olika universitet och så, och det ångrar jag verkligen inte att jag gjorde. Har fått massa bra information och nu har jag i alla fall en mycket bättre inblick i vad jag vill plugga och vad jag vill göra innan jag börjar plugga, ska bli spännande och sjukt kul att få göra något annat på en helt annan plats :)

Efter skolan har jag bara tagit det lungt, har världens huvudvärk... åt en ganska god middag och sen har jag kollat handbollen på tv, var riktigt spännande idag ju :) Nu hade jag tänkt börja med rapporten, har inte valt ämne ännu ens, hittade ingen fakta om det jag hade tänkt så. Den här rapporten ger mig ångest, den kom verkligen inte lägligt.. :S

Jag vill att våren ska komma nu så man kan börja åka på dundret och vara ute i solen, fan vad härligt! Är less på kylan nu, och idag var den inte nådig alltså!

Nej nu måste jag faktsikt göra lite nytta, tjingeling :)

image131

Kommentarer
Postat av: only guys aloud

plugga vidare är livet :P

2008-01-23 @ 18:58:48
URL: http://onlyguysaloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0