:)

Nu är fredagen över och känns nästan som att det var nyss jag vaknade.. men har i allafall inte haft nå lektioner idag, eller ja en idrottslektion som jag endast har kollat på. Sen har jag skrivit klart mitt religionsarbete och sedan lagade jag, emelie, isabelle, lina och elin en super god middag hos emelie/david, blev även en del andra onyttigheter men är ju bara fredag en gång i veckan så? :P Känns faktsikt inte att det är fredag idag, har nästan inte haft nå lektioner i veckan, typ en per dag så känns nästan som att man har varit ledig, skönt !

Sitter nu och väntar på en seg tommy, vi ska fortsätta kolla one tree hill, får inte börja kolla innan han kommer och han vågar inte riktigt erkänna att han också har fastnat för den serien :P

Imorgon hade jag i alla fall tänkt städa mitt rum, kanske fara på stan en sväng? finns en del saker jag hade behövt köpa :) Tror även att det blir middag på kina imorgon med min kära family, och resten av dagen vet jag inte vad som hittas på, det återstår att se helt enkelt :)

Nu kom tommy så nu blir det oth! :) gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0