if that ain't love, i don't know what love is

Skolarbeten måste ju vara det roligaste som finns, tänk vad man lär sig egentligen, känner mig riktigt glad när jag sitter här och skriver på min filosofi, för jag vet vilken nytta det kommer göra för mig i framtiden. Eller så inte, jag hoppas ni förstod att jag inte menade allvar där! Förstår mig inte på dom som ska läsa filosofi B?? Men vi människor är ju olika, och tur är väl det? :)

Idag har det annars varit en dag som har varit riktigt tråkig, for till skolan vid 10 och fick tillbaks min idé till rapporten, min lärare tyckte den var bra, skönt. sen for jag hem, sov till ett. Sedan for jag till gastronomin och planerade vad vi ska laga nästa vecka, och sedan hem igen, sov en stund till. Sen åt jag middag, korv och makaroner, bara det gör ju dagen otroligt trist! ja sen har jag bara suttit här vid datorn och kollar runt lite och skrivit lite smått på mina skolarbeten. Intressant dag va?

Ska snart skippa mina skolarbeten och kolla hitch i stället, har faktsikt aldrig sett den, så tänkte passa på nu när den går på tv :) Imorgon är det onsdag med bara två lektioner, samma gäller på torsdag och fredag är jag ledig.. riktigt slappt nu när man har rapporten + massa andra hemma arbeten.

Tommy, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0