Just typiskt...

Har gått och dragit på mig en förskylning som heter duga nu, nyser och snorar hela tiden, och ont i halsen har jag. kanske var tur att jag inte for ut i går trots allt :)

Idag hade jag tänkt städa mitt rum och sen börja skriva på min rapport, den ska ju trots allt vara klar på fredag :S usch.. Har även ett matte prov imorgon, men tror inte att det blir nån skola för mig imorgon, känner mig för hängig för det + att jag inte ens har räknat klart målen i matte ännu. Nej nu måste det verkligen bli skärpning på skolfronten för min del om jag nångång ska kunna plugga vidare till det jag verkligen vill.

Det är väl så min söndag i stort sett kommer se ut, kanske hittar på något ikväll om ja inte känner mig för hängig dvs.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0