löften

har kommit på några nyårslöften som jag ska försöka hålla i år. jag är egentligen inte så mycket för nyårslöften (kanske beror på att jag är så dålig på att hålla dom) men tänkte i alla fall att jag ska försöka

1. jag ska först och främst bli bättre på att äta mat, jag ska äta mer och nyttigare. jag är ju jämt sugen på chips, godis och allt sånt där skräp och tror de beror på att jag äter så dåligt, så det ska jag verkligen försöka med i år!

2. jag ska träna mer!!

3. visa mer uppskattning

4. ha bättre koll på mina pengar, inte slösa så förbannat mycket

det får räcka, blir glad om jag lyckas hålla ett av de här löfterna :) nej men jag ska verkligen försöka och jag ska klara det! :)
......................

har vaknat sent idag igen, tommy har försökt få upp mig hela morgonen utan resultat så tillslut for han utan mig, och jag vaknade sen klockan två.. ångest. men sen gjorde jag i alla fall lite nytta och var och prommade i en timma med chippen, var riktigt skönt faktiskt. har just ätit efterrätt och nu sitter jag här och kollar efter lite böcker, ska ta och beställa några tror jag, finns så jäkla bra böcker, men man tar ju sig aldrig tid att läsa, lite trist.

tror jag ska fara och träna snart på kupan, får se hur det går med min onda kropp. sen resten av kvällen har jag ingen aning om vad som händer, är ju faktsikt fredag idag, men känns ingenstans nu när vi har lov, alla dagar är ju som fredagar nu :) ska i alla fall inte fara ut i helgen, och tror faktiskt inte att jag ska fara ut på hela januari.. hade varit skönt så kan man ladda lite inför resten av året :)

nu ska jag bege mig, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0