motivation tack?

Har det riktigt slappt i skolan just nu, har bara haft två lektioner hittills den här veckan, nog för att jag var sjuk i måndags, men ändå :P Egentligen borde jag ägna all denna tid till rapporten, men jag är så sjukt omotiverad, hade kunnat betala för att få lite motivation. Jag går som runt hela dagarna och har den där rapporten i bakhuvudet och tänker att jag borde göra den, men blir aldrig av.

Imorgon är i alla fall rapporten prio ett, verkligen. Har även tre hela lektioner imorgon, känns otroligt! :) men någonstans där mellan lektionerna måste jag hinna till vårdcentralen och ta mer blodprov, usch gillar det inte :S men måste ju, går ju snabbt som tur är :)

Idag har vi äntligen fixat till vårat projektarbete, nu vet vi vad vi ska göra i alla fall, och tror det kommer bli bra! :) Bäst att jag avslutar nu innan mitt internet slutar funka som det gör lite då och då, irriterande! Men blir i alla fall att kolla de sista avsnitten av one tree hill nu och sedan sova, är trött redan nu faktiskt :)

gonatt på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0