skrattmåsen is back!

Måndag.. igen. hade dock bara två lektioner matte idag så det var rätt lungt :) Vårat nya schema är slappt, riktigt slappt faktiskt.. Fast har en del hål som förstör, är riktigt irriterande med alla dessa hål. Egentligen borde man ta vara på sina hål lite bättre, som t.ex. att göra skolarbeten, så man slipper sitta hemma och göra dom, men det är ju bara det att de är så förbannat tråkigt.

Hade annars tänkt skriva lite på min rapport idag, men kom på att jag inte har speciellt mycket fakta, och på internet hittar jag inte speciellt mycket så jag får fara på bibblo imorgon och fixa fram det. Har annars imorgon bara en lektion, gastronomi, ska bli riktigt gott :)

Helgen har för övrigt varit väldigt lugn, malin har förresten kommit hem och ska stanna i två veckor. Det märks verkligen, och dom som träffat henne förstår nog varför.. hennes garv... tror hela huset har märkt av det! :) Inte konstigt att farfar alltid kallade henne skrattmås förut, hon har alltid varit så, och garvet har inte ändrats kan jag lova! :P

Nej tror jag ska ta och dricka lite te nu och göra mackor och kanske kolla lite one tree hill, den är sjukt bra. Har verkligen lätt för att fastna för serier :) och mina nörd systrar gör det ju inte lättare när de har alla säsonger av oth, OC, grey's anatomy, prison osv. :P

image130

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

I´m one of a kind haha ;P

2008-01-21 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0