torsdag

nu har jag äntligen fått lite mat i mig, var hungrig som en varg innan, dock hade pappa misslyckats med risen då det var håårt, men gick att äta :) har börjat slarva rejält med frukosten nu alltså, har i alla mina år alltid ätit frukost på morgonen men nu är jag alldeles för lat, tragiskt men sant. kommer ihåg där i 7an eller 8an nångång när skolsköterskan sa att jag absolut inte får skippa frukosten, för då kunde jag bli för smal. men är ju ingen risk nu i alla fall :) men har kommit på en lösning, ska börja göra mackor på kvällen som jag äter som frukost på morgonen sen, riktigt smart av mig tycker jag :)

idag var det riktigt jobbigt att kliva upp, kl.7.. seg dag med massa hål, så jag skippade samhällsen för jag orkade helt enkelt inte fara tillbaks till skolan :) har även varit hos läkaren idag, hoppas medecinen hjälper så jag kan börja träna på allvar nångång, för just nu får jag inte träna alls (ingen bra start på mitt nyårslöfte). funderar om jag ska börja med svenskan eller filosofin nu så jag kan slippa ha det i åtanke, annars hade jag tänkt spendera kvällen med tommy och kanske nån film :)

imorgon är det redan fredag, skönt med kort skolvecka och vi har endast en lektion imorgon, tror jag? =) skönt hursomhelst med fredag =)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0