whaat?

det är redan söndag, ger lite ångest känsla eftersom jag vet vad som väntar i veckan; pluggpluggplugg!

helgen har i allafall varit lugn och skön så jag har än så länge hållt mitt löfte om att hela januari ska hållas vit :) fredagen var riktigt lugn hemma hos johanna, vi kollade balklänningar, pratade och hade allmänt trevligt :) igår blev det en del handbollstittande och efter det stod jag, emelie och isabelle för matlagningen medan elin och johanna segade som vanligt, vi lagade i alla fall fläskfilé och pottigratäng, var riktigt gott! :) resten av kvällen kollade vi film och åt ännu mer av det goda :)

idag har jag vaknat sent, som vanligt.. blev inget dundret för min del, är jätte sugen på att åka men borde kanske vänta ett tag. har i alla fall tagit det lungt hela dagen idag och kollat lilla jönssonligan på tv, suttit vid datorn och kollat josefins handbollsmatch, dom fick sin första vinst typ nångonsin så det var ju lite roligt att se :)

nu ska jag börja spåna på min rapport, vi måste skriva om -ismer, så får se vad det blir. känns skit tungt med en rapport nu, men ändå skönt att få göra bort det nu istället för på slutet.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0