Upp och hoppa ligg inte och dra dig...

..Du och jag måste fånga dagen ;) right?

Idag är jag ledig, nice nu när vädret är så bra :) Passar perfekt för lite grillning ikväll, i vanliga grillen alltså, inte i en eld ute i skogen. Fast det hade iofs varit mysigt det också :) Just nu vill jag bara fara utomlands, vart som helst, eller inte riktigt vart som helst, men till ett varmt land med massa sol och party :)

Har sovit ganska länge idag, men somnade rätt sent pga. alla jävla mygg som irriterar och sticks hela tiden.. sedan är mitt rum som en bastu, och blir inte bättre fast jag har en fläkt på full fart och fönstret uppe :/ Ibland önskar jag verkligen att jag bodde på ett annat ställe.. inte bara pga. av myggen, utan av hundra andra skäl också.

Jag blir inge klokare av att sitta här så nu ska jag dammsuga och sen vänta på att emelie kommer och hämtar upp mig :) 


Kommentarer
Postat av: elin

haha snyggt

2008-07-21 @ 12:25:45
Postat av: E

Åh sara jag älskar den här bilden!!!!!

2008-07-21 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0