yey!

Idag har jag njutit av bra väder, fick dessutom mig en riktig sovmorgon och det var verkligen skönt. Har legat ute och solat ett tag idag, dock kom molnen fram lite för ofta tyckte jag. Men imorgon och hela helgen har de tydligen lovat bättre än idag, låter ju svin bra=) Fast jag jobbar ju eftermiddag imorn så hinner nog inte se så mycket av det bra vädret, och sedan jobbar jag dessutom helgen 8-21 så för mig hade det gärna fått vänta. Det känns ändå inte så tungt att jobba den här helgen igen för alla mina kompisar kommer ändå jobba så jag hade ändå inte haft nånting att göra då.

Jag längtar tills vi ska på luleåkalset för då ses vi alla tjejer igen, händer ju inte allt för ofta nu för tiden. Vi kommer garanterat få jäkligt kul, fast kommer bli lite jobbigt när man bor nån mil utanför, men det är ju som tur är lätt fixat med en taxi eller två =)

Känner mig jätte trött nu, tror jag ska vila en stund och sen kanske ta en promenad.. låter som en bra ide =)
PUSS

ps. någon av mina tjejer som har nå bra förslag på musik till skivan jag ska bränna, som vi ska ha i bilen? ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alex gaudino - watch out

2008-07-29 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0